יצירת קונספט למשרד עו״ד רענני ותיק, המתמחה בנדל״ן ובתהליכי פינוי-בינוי בפרט. תהליך המיתוג העסקי התרכז בשבירת הסטיגמה הקיימת על תחום עריכת הדין - חוסר אמון בעורכי הדין, ריחוק, ״אפרוריות״, תחום עיסוק מיושן, גברי ומשעמם.
על מנת לשנות את הקונוטציות האלה הכנסו לעיצוב אופי רענן וצעיר יותר, שימוש בצבעים חזקים המשדרים אמון וחמימות, תוך הדגשה חוזרת על ערכי המשרד של שלומוביץ-סורקין: קודם כל אנשים. המשרד חושב אחרת, פועל אחרת ושם במרכז את הלקוחות שלו. הם מייצגים אך ורק דיירים, בכל אחד ממגוון הפרוייקטים שלהם, בשביל לשמור על נאמנות ומקצועיות מול לקוחותיהם.
התוצרים
חידוש לוגו, יצירת שפת מותג עשירה ומיתוג עסקי מקיף: מגוון תוצרי דפוס, תוצרי דיגיטל, עיצוב טמפלטים לסושיאל מדיה, ועיצוב ובניית אתר תדמית.